نکات مهم در طراحی پوستر فیلم

طراحی پوستر, پوسترهای فیلمطراحی پوستر, پوسترهای فیلم ویدیوهای عالی همچنین فرصت های بازاریابی عالی هستند. فیلم‌هایی مانند آواتار و شوالیه تاریکی نمونه‌های خارجی هستند، در حالی که اخراج از سیمین و جدایی نادر نمونه داخلی این گونه فیلم‌ها نیستند. در ایران بیشتر فیلم های بازیگران مشهوری چون مهرجویی، کیمیایی و کیارستمی بیش از صدها میلیون تومان فروش داشته اند. آیا تا به حال فکر کرده اید که این فیلم ها چگونه به بازار عرضه می شوند؟ چگونه مخاطبی را تشویق کنیم که هرگز آنها را ندیده است؟ فیلم های توسعه نیافته ممکن است هرگز دیده نشوند. بله، این فیلم توسط اسکورسیزی یا یک خواربار فروشی محلی ساخته شده است! پوسترها یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغ فیلم هستند. در این مقاله یاد بگیرید که چگونه توجه را جلب کنید، علاقه ایجاد کنید و مردم را به سمت سینما سوق دهید. به معنای جلب توجه، علاقه به معنای علاقه و علاقه، د از میل و الف از عمل و به معنای عملکرد است. این فرمول اساس هزاران کمپین است. مهمترین مرحله در این فرمول اولین مرحله است.یعنی توجه رهگذران را به خود جلب می کند و آنها را به نگاه ترغیب می کندبرای جلب توجه رهگذران نیازی به استفاده از تصاویر تحریک آمیز یا پر زرق و برق ندارید. اما این یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است و جای تعجب نیست که هالیوود به این نوع فیلم ها روی می آورد! بخشی از حال و هوای فیلم (کمدی، عاشقانه، اکشن، ترسناک و …) می تواند در پوستر نمایش داده شود تا مخاطب بتواند داستان فیلم را درک کند. برخی از پوسترهای رایج، هیچ کدام از نظر طراحی زیبا و محبوب نیستند. اما در جلب توجه افراد بسیار خوب عمل می کنند. استفاده از پس‌زمینه‌های پویا و جذاب، نماهای سر و گردن بازیگران و نورپردازی یکی از راه‌هایی است که رهگذران را وادار می‌کند تا برای دقایقی به تابلو نگاه کنند و موضوع (مضامین اخلاقی و احساسی فیلم) را ایجاد کنند. به جای تکیه بر روایت، از تصاویر استفاده کنید. این تصویر می تواند نمای نزدیک از بازیگر ترسیده یا کفش مبارز فیلم (به معنای استفاده از تصاویر اشیاء فیلم که نشان دهنده موضوع فیلم است) یا ساده باشد. تصاویر (به عنوان مثال پوستر). حداقل محدود – این مقاله را ببینید).این روش می تواند به یکباره تاثیر، توجه و علاقه ایجاد کندبدن جنیفر نمونه کلاسیک یک پوستر معروف است. در این پوستر از جنس، فضا و کنتراست برای جلب توجه رهگذران استفاده شده است. از این پوستر می توانید متوجه شوید که فیلم درباره چیست. به همین دلیل است که این فیلم فروش زیادی به مخاطبان و طرفداران ژانر وحشت دارد. 2) جالب 2.1) شما را به تماشای فیلم وادار می کند ممکن است فیلمی ببینید که در آن استفاده از استعاره و کاریکاتور با فیلم مطابقت نداشته باشد. به عنوان مثال، اگر فیلم یک درام یا هیجان انگیز جدی است و نمی توان آن را به صورت فیگوراتیو توضیح داد، بهترین ایده استفاده از تصاویری است که به بیننده ایده ای از داستان فیلم بدهد. در پوستر از تصاویری استفاده شده است که بیننده را در وسط صحنه فیلم قرار می دهد و تنش و انگیزه زیادی را برای تماشای فیلم در بیننده ایجاد می کند. در پوستر دیده می شود. و احساس کرد که باید فیلم را ببیند تا بفهمد چه اتفاقی افتاده است. برترین پوستر فیلم Innuendo از این روش استفاده کرد.پس از مشاهده تصویر بالا، ببینید که مردم چند فیلم را نمی شناسندمتوجه باشید که این فیلم جنبه امن و حتی روانی دارد. این می تواند گرمایش زمین یا یک پدیده طبیعی دیگر باشد. در واقع تصویرگر به عمد بیننده را گیج و فتنه می کند. چون تنها راه دوری از این علاقه جلوی تابلوی فیلم است. این نوع طراحی بهترین روش برای طراحی پوستر فیلم تخیلی روانشناختی است. چنین دانشی به سختی به دست می آید، اما به راحتی با تمرین به دست می آید. شما می توانید آزادانه پوستر فیلم مورد علاقه خود را طراحی کنید و برخی از دانش آموزان در مورد پول ناامید هستند! ابتدا تمرین کنید، دستورالعمل دریافت کنید، کار خوب انجام دهید و در نهایت انتظار پول داشته باشید. در عین حال این تمرین ها مجموعه ای از نمونه های زیبا و خلاقانه را ایجاد می کنند.به یاد داشته باشید که نمادها و رنگ های ساده در وسط فیلم می توانند تاثیر زیادی داشته باشند.تنها نام کیارستمی کافی است تا هوادارانش را به فکر فیلم جدیدش بیاندازد! کیارستمی را نمی شناسم یا از سبک کیارستمی خوشم نمی آید، چطور می توانم او را متقاعد کنم که فیلم را ببیند، اینجا باید طرفدار و غیر هوادار باشد.همیشه به یاد داشته باشید که هیچ کس جیمز کامرون را نمی شناسد. پس حتما چیزی روی پوستر فیلم قرار دهید که دیگران را جذب فیلم کند. در اینجا اگر بتوانید آنها (غیر طرفداران) را وارد فیلم کنید، می توانید این کار را انجام دهید … اما چگونه این کار را انجام می دهید؟ پوستر Inglourious Basterds را در بالا ببینید. این پوستر تبلیغاتی که توسط یکی از مشهورترین فیلمسازان جهان ساخته شده و در هنر هفتم ساخته شده است، تقریباً همه چیز درباره کارگردان بزرگ است. طرفداران تارانتینو حتی نمی دانند که او این فیلم را ساخته است. . از طرف دیگر طرفداران جدید کمتر به داستان کارگردان علاقه دارند. پس چرا این پوستر تارانتینو را توضیح می دهد؟ بنابراین، تمرکز در اینجا باید روی طرفداران و بینندگان جدیدی باشد که هرگز نام تارانتینو را نشنیده اند. به طور کلی مردم عادی با بازیگران رابطه قوی تری دارند تا با تهیه کنندگان و کارگردانان. بنابراین کشیدن تصویر یکی از شخصیت های اصلی فیلم یا نوشتن نام او با حروف بزرگ بیشتر نوعی تبلیغ است.البته به یاد داشته باشید که داشتن تصویر یک بازیگر بر روی پوستر فیلم یکی از راه های جذاب برای ایجاد زرق و برق است.اما این روش استراتژی تبلیغاتی تقریباً برای تمام پوسترهای فیلم ایرانی است. مشکل اینجاست که در سایت افرابی مقاله ای در مورد این پوسترها نوشته شده بود و نویسنده گفته بود که پوسترهای اصلی هستند. ایران 2.3) سبک: چه یک فیلم هنری باشد و چه فیلم پرفروش، سبک برای ظاهر فیلم مهم است. فیلمی فراموش نشدنی برخی از پوسترها از سبک هنری خوبی استفاده می کنند. چیزی که این پوسترها را از رقابت هنری متمایز می کند، هنر آنهاست (به معنای کنایه آمیز؛ یعنی پوسترهایی که فقط هنرمندان می توانند آن را درک کنند، نه مردم عادی). استفاده می شود طراحان از رنگ زرد با رنگ های سرد برای ایجاد سبکی کمیک استفاده می کنند که برای دوستداران کتاب جذاب باشد. همچنین این پوستر درست است که از همان نوع تصویرسازی فیلم استفاده می کند (یعنی مفهوم فیلم را به جای تصاویر کتاب نشان می دهد).این توافقنامه این است که این پوستر می تواند روی جلد دی وی دی و سایر مطالب تبلیغاتی استفاده شود، تغییر سایز پوستر جلد DVD دشوار است.بسیاری از تبلیغات از جلدهای دی وی دی با طرح های متفاوت نسبت به پوسترهای تبلیغاتی استفاده می کنند. با این حال، پوسترها همچنان به عنوان جلد DVD برای فیلم های با کیفیت و با کیفیت بالا استفاده می شوند. این بدان معناست که نکات کلیدی، عناوین و تصاویر پوستر باید به اندازه ای باشد که در یک پوستر غول پیکر ظاهر می شود. می شد یک دی وی دی کوچک را تماشا کرد. پوستر پارک ژوراسیک به آن چسبیده و در برش های بزرگ و کوچک عالی به نظر می رسد. پوستر برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین باید واضح و قابل ویرایش باشد. علاوه بر این، حتی پوشش نیز می تواند روند جلب توجه و علاقه را طی کند، دلیل خوبی برای این امر وجود دارد. برخی از پرفروش ترین فیلم های این مجموعه. مثل سریال هری پاتر. از فیلم های تجاری و جشنواره ای گرفته تا فیلم های صرفا تجاری، تعداد کمی می توانند فروش خوبی را مانند فیلم های این مجموعه تضمین کنند. آنها اغلب شمارش می شوند. اغلب یک عنوان بزرگ در بالای بوم و پوستر نمایش داده شده وجود دارد.یک نمونه کامل تصویری که فوراً قابل تشخیص است، سریال پدرخوانده استاین سه گانه با ترویج سبک طراحی، بحران و موفقیت تجاری فیلم های قبلی توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس زمینه و رنگ چت WhatsApp خود را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس …